Facebook
Una dintre cele mai mari firme de ridesharing din Europa este Bolt. Aceasta caută mereu angajați care să se alăture echipei lor. Pentru ca un șofer să se alăture companiei Bolt ca partener, există o serie de condiții incluse de către aceștia. Trebuie să fiți conștient de următoarele informații, dacă doriți să conduceți pentru Bolt.
În primul rând și în primul rând, trebuie să aveți o adresă de e-mail și un smartphone funcțional înainte de a vă prezenta la un interviu cu un angajator Bolt. Aceste două elemente sunt esențiale. De astfel, sunt necesare un permis de conducere și o mașină (ce poate fi și închiriată), dar credem că aceste condiții sunt evidente.
Conducatorii auto trebuie sa aibă vârstă de minim 21 de ani, să aiba permis de conducere categoria B cu o vechime de minim 2 ani. De astfel, viitorii angajați trebuie să posede un certificat de la Autoritatea Rutieră Română (A.R.R.) care să ateste pregătirea profesională pentru transportul de pasageri, ce se poate obține chiar la noi, pe link-ul acesta: https://www.sigurlavolan.ro/atestate-soferi/ . Acolo alegi județul în care te afli, iar mai apoi urmând să găsești toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține atestatul.
Numărul de locuri în mașinile utilizate pentru transport alternativ al persoanelor trebuie să fie de maxim 5, incluzând scaunul șoferului. La fiecare șase luni trebuie să se efectueze inspecția tehnică periodică (ITP). Mașina pe care șoferii doresc să o utilizeze trebuie să aibă o vechime de maxim 15 ani, pentru a asigura un comfort sporit și o impresie cât mai bună clienților.
Trebuie să se respecte reglementările tehnice privind siguranța traficului rutier, protecția mediului înconjurător și utilizarea mașinii într-un mod cât mai precaut în momentul cursei, de astfel respectarea destinației la care trebuie clientul să ajungă. Vehiculele cu care se va efectua munca pot fi deținute sau încă în leasing, închiriate sau împrumutate, deținând o copie a autorizației pentru transportul alternativ.
În primul rând, șoferul trebuie să se înregistreze online pe site-ul celor de la Bolt: https://partners.bolt.eu/driver-signup/ . Partenerul potențial trebuie să aibă la îndemână următoarele documente atunci când dorește să se înregistreze: carte de identitate, permis de conducere ( pe care îl deține de cel puțin 2 ani), cazier auto, cazier judiciar fără incidente și o poză de profil pentru șofer.
Trebuie să știți că șoferul trebuie să dețină o firmă (PFA sau SRL) care este înregistrată în scopuri de TVA dacă cele două părți au semnat un acord. O altă opțiune este să vă înregistrați printr-o flotă separat.
Procesul de înregistrare a companiei dumneavoastră pentru TVA poate dura între una și trei săptămâni.
În plus, șoferii se pot alătura companiei Bolt ca parteneri prin intermediul companiilor partenere (SRL), dar trebuie să plătească comisioane suplimentare de aproximativ 9–10% din câștigurile fiecărui șofer, precum și cheltuieli de contabilitate.
Deși există o altă opțiune, aceasta nu este foarte practică pentru șoferii care doresc să lucreze cu Bolt. Pentru cei interesați, aceste afaceri partenere angajează direct șoferi în baza unor contracte de muncă. Furnizorii de ridesharing rețin un comision de aproximativ 25% din sumele încasate de șoferi.
Când doriți să colaborați cu Bolt, există 2 abordări principale:
1. Vă înscrieți pentru a deveni șofer partener pentru o flotă deja existente.
2. Vă înregistrați cu propria afacere ca șofer partener.
1. Unul dintre cele mai importante documente este certificatul de autorizare a transportului pasagerilor pentru compensare. Nu vă fie teamă să vorbiți cu managerul de flotă; el vă poate ajuta și vă poate îndruma la fiecare pas.
2. Act de identitate (pașaport sau alt act de identitate, după caz – ex.: pașaport, document de ședere temporară).
3. Permisul de conducere este esențial pentru aceasta activitate! Trebuie să fie categoria B și trebuie să o aveți de cel puțin doi ani.
4. Toate informațiile despre autovehicul și data de expirare a ITP trebuie să fie clar vizibile pe certificatul de înmatriculare a mașinii (ștampila auto). ITP-ul trebuie, de asemenea, făcut la fiecare șase luni.
5. Copie conformă – Ca urmare a aprobării transportului alternativ, ARR a elaborat acest document. Puteți obține asistență cu acest document de la flota pe care o utilizați.
6. Insigna Bolt: Puteți obține una de la agenția teritorială ARR locală, cum ar fi Copia Conform. Vizitând site-ul web ARR, puteți afla mai multe detalii despre întrebările dvs. Puteți obține asistență cu acest document de la flota pe care o utilizați.
7. Asigurare de la RCA este esențial ca aceasta să fie la zi, să nu fi expirat și să conțină toate informațiile despre vehiculul pe care îl vei conduce.
8. Asigurare pentru pasageri și bagaje: această poliță trebuie să fie actuală, să nu fie expirată și să includă toate informațiile despre vehiculul pe care îl veți conduce.
9. Dosarele de antecedente penale sunt disponibile la orice secție de poliție și sunt valabile șase luni de la data eliberării.
10. Zâmbește larg și postează cel mai bun selfie al tău ca imagine de profil.
Selectează o flotă din orașul dvs. cu care să lucrați din lista de flote partenere: https://support.taxify.eu/hc/ro/articles/360006986599-Gasirea-unei-flote . Ea vă poate ajuta să obțineți toate documentele necesare și vă va ghida prin proces.
Atestatul profesional pentru conducătorii auto în regim de închiriere este unul dintre cele mai importante documente de care aveți nevoie. Obținerea tuturor celorlalte va fi mult mai simplă pentru tine odată ce îl vei avea pe acesta.
Descoperiți acțiunile pe care trebuie să le întreprindeți pentru a primi acest document vizitând site-ul ARR la https://www.arr-atestate.ro/conducatori-auto-transport-in-regim-de-inchiriere. De astfel, puteți obține atestatul chiar la noi, accesând următorul link: https://www.sigurlavolan.ro/atestate-soferi/ .
1. Codul CAEN pentru certificatul de înregistrare al companiei este 4939. Dacă nu sunteți sigur dacă să alegeți PFA sau SRL, puteți investiga ce alegere ți-ar fi mai potrivită aici: https://startco.ro/
-dacă selectați opțiunea SRL, un reprezentant al afacerii trebuie să fie certificat ca manager de transport persoane. S-ar putea să fii cel în cauză.
-nu aveți nevoie de Certificatul de Manager Transport de Pasageri dacă selectați opțiunea PFA.
2. Certificatul de înregistrare (VIES) în registrul operatorilor intracomunitari. Odată înființată afacerea dvs., trebuie să obțineți un cod de TVA intracomunitar. Acest cod este necesar pentru a putea livra servicii către persoana juridică a spațiului intracomunitar, platforma digitală cu care veți colabora (UE). Veți avea nevoie de acest document pentru a vă putea trimite plăți la înființarea firmei dumneavoastră, chiar dacă decideți că compania dumneavoastră nu va fi plătitoare de TVA.
3. Licența pentru transport alternativ necesită una dintre cele mai importante documente, certificatul pentru transportul persoanelor închiriate. Pentru a primi permisul este necesar certificatul de atestare pentru transportul persoanelor fizice inchiriate pentru cel putin un sofer din flotă. ARR nu va oferi permisiunea de transport alternativă fără acest certificat. Autoritatea Rutieră Română are mai multe informații despre cum să obțineți acest certificat aici: https://www.arr-atestate.ro/conducatori-auto-transport-in-regim-de-inchiriere .
4. Agenția teritorială ARR din orașul în care doriți să operați vă acordă permisiunea de a utiliza transportul alternativ. Această autorizație, pe care firma a obținut-o, atestă faptul că procedați în mod legal.
Ați obținut toate aceste documente? Presupunând că sunteți pregătit să vă înregistrați aici: https://partners.bolt.eu/driver-signup?utm_source=blog&utm_medium=driver_CTA&utm_campaign=bolt_blog_RO
fă primul pas către lumea șoferilor, înscriindu-te aici: https://www.sigurlavolan.ro/contact/
Urmărește-ne pe Facebook aici:
https://www.facebook.com/sigurlavolan.iasi/
https://www.facebook.com/sigurlavolanbotosani/
https://www.facebook.com/scoaladesoferisv/
Urmărește-ne pe Instagram aici:
https://www.instagram.com/sigur_la_volan/
Urmărește-ne pe TikTok aici: